Friss topikok

linkcsere.info

Linkcsere
Linkcsere ingyen és gyorsan. Rengeteg kategória küld be linkedet te is.

Megfázásra

2010.12.19. 14:27 | napivicc | Szólj hozzá!

- Náthás? Tegnap még én is az voltam. Hát csoda? Megkaptam ettől a sok nyavalyás betegtől. De én
ajánlok magának egy csodagyógyszert. Nem kell ide aszpirin! A rendelés után megittam hét deci
forralt bort, rá egy deci rumot, aztán hazamentem, forró fürdőt vettem, és bebújtam az asszony
mellé az ágyba. Magának is ezt ajánlom. - mondja az orvos a betegnek.
- Na de doktor úr! Én nem is ismerem a feleségét!
--------------------------------------------------------------------------------

A bejegyzés trackback címe:

https://napiviccek.blog.hu/api/trackback/id/tr302525128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása